בדיקת אולטרסאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נכנסתי לשבוע ה 7 של ההריון. אתמול הייתי בבדיקה גניקולוגית והרופאה לא יכלה לבדוק אותי באולטרסאונד וגינלי כי נורא כאב לי. מתברר שקרום הבתולין שלי עדיין שלם. מה ניתן לעשות. היא אמרה שאי אפשר לעשות כלום ושבלידה זה כבר יפתח, אולם מה אני אעשה בסקירת האיברים ובבדיקת השקיפות העורפית. תודה על העזרה
שקיפות עורפית - מבצעים אבדומינלי, כלומר על הבטן. סקירת מערכות - אם אין ברירה אפשר גם בשבוע 16 לבצע על הבטן, כך שאין לך סיבה מיוחדת לדאגה. בהצלחה, והריון קל ונעים !