דופק מואץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר ולבנות שלום רב! אני בשבוע 10 להריון ומזה כשבועיים אני סובלת מדופק מואץ בזמן פעילות או אפילו במנוחה. לעיתים הדופק המהיר הזה גורם לי לתחושת כאב באזור הלב והיד - זה קורה אחרי כמה שעות רצופות של דופק מהיר. זה מאד מתסכל אותי וגם מנטרל אותי. מה לעשות? האם זוהי תופעה נורמלית לתחילת הריון ? בהריון הקודם שלי לא היו לי תחושות כאלה תודה.
תופעות שאת מתארת הן לאו דווקא קשורות להריון, לכן לדעתי את צריכה לגשת לרופא המטפל, בנוסף בשלב ראשון תבדקי תיפקודי בלוטת התריס, תעשי א.ק.ג ותמשיכי בירור בתיאום עם הרופא המטפל. בהצלחה