עשיתן סקירה שניה בלין?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכן, אני בקופ"ח כללית ובשבוע 23 להריוני, את הסקירה הראשונה המורחבת ביצעתי אצל רופא במכון מור במחיר מסובסד(140 ש"ח), נמסר לי כי אני זכאית לעשות את הסקירה השניה במכון מור-טכנאית עושה זאת וזה נקרא אולטרא סאונד בלבד... האם מישהי עשתה זאת בלין שבחיפה??? אשמח לקבל חוות-דעת - תודה
בלין הבדיקה שהטכנאית עושה זו איננה סקירת מערכות מורחבת וגם הטכנאית מחתימה אותך על מסמך שהמציין כי את מודעת לכך שזוהי איננה סקירת מערכות , זוהי סקירה בסיסית . אם עשית סקירה דרך מכון מור , את הסקירה השניה את צרכה לעשות באופן פרטי , בהצלחה .