בדיקת הריון (בערכה ביתית) בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני כשישה חודשים. לאחרונה עולה בי תחושה (פיזית ונפשית) שאני שוב בהריון. בבדיקה שערכתי (ערכה ביתית) התשובה היתה שלילית. האם יתכנו טעויות בשל ההנקה? (נראה לי יותר הגיוני שתהיה טעות חיובית - שאני לא בהריון אך בשל הורמונים מסוימים תתקבל תוצאה חיובית) תודה ויויאן
ההורמונים הנבדקים בבדיקת הריון אינם קשורים להנקה, ולכן ההנקה לא אמורה להשפיע על תוצאות הבדיקה. חשוב לזכור שבדיקות ביתיות עלולות לעיתים לתת תוצאות כוזבות, ותשובה חד משמעית תתקבל על ידי בדיקת דם. ד"ר ליבוביץ מנהלת המרכז הרפואי להנקה באודים