ד"ר אמנון בוצ'ן, יש למישהי המלצות???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
והוא גם חתיך.... כנסי לפורום פוריות ב"תפוז" ותקבלי תגובות. את גם יכולה לחפש שם את שמו במנגנון החיפוש המתקדםשם. בהצלחה! דרך-אגב: כשהוא לא במילואים הוא מנהל את פורום פריון הגבר והאישה ב"וואלה".
הוא מדהים!!!! אין מילים לתאר את המקצועיות שלו והיחס שלו
רופא בחסד עליון! קשוב, ענייני, אכפתי, מקצועי, דייקן- לא חפפן, מרגיע, עונה לשאלות בסבלנות, אחראי רבה ועוד אני יכולה להמשיך עד מחר... פגשתי הרבה רופאי נשים בחיי אבל רופא כזה לא פגשתי אני נכנסת מודאגת ויוצאת מחוייכת תמיד יודע להזריע אופטימיות ומחשבות חיוביות במטופל ואינו אדם מתנשא למרות שלא יש הרבה במה להתגאות!!!!! בזכותו אקבל בעוד חודש אוצר לחיי
אחרי שלושה רופאים הגעתי לבוצן ואני נפעמת מהיחס האישי, הכבוד שנותן, הרצינות המחשבה שמשקיע, הנגישות, לא דוחף לטיפולים בצורה אגרסיבית, לא מעמיס תרופות, ניראה לי שמקפיד על תרופות בסל בקיצור, נדיר!!!! ולא פשוט למצוא היום רופא שמכבד ככה, ממליצה בחום