דליות בנרתיק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב רציתי לקבל מידע על דליות בנרתיק, מה הסימפוטמים וכיצד ניתן לטפל בהן ( הנושא מאוד מציק וכואב). תודה רבה רויטל אדלר
התנפחות מכאיבה של כלי הדם בפות. עם מראה תוכלי לראות זאת בברור. זה נגרם מעומס על כלי הדם ומשינויים הורמונליים. מומלץ ללכת יום יום עם גרביונים אלסטיים מיוחדים. אפשר להקל קצת עם קרח על האזור. לעיתים גם אמבטיות ,כמה פעמים ביום,עוזרות קצת. יש לנוח הרבה ולשכב עם רגליים מורמות. אפשר להתנחם בידיעה שזו תופעה שכיחה ובד"כ היא נעלמת בתום ההריון. בהצלחה!