הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום. אני בת 43 נשואה ואם לילד אחד.מזה כ-3 חודשים אני לא מקבלת את המחזור והחשש שלי הוא שאני בהריון שהוא לא רצוי מבחינתי.עד היום לא ניגשתי לבדיקה אצל הרופא מכייון שבעבר היו לי איחורים גם של חודשיים. שאלתי היא: 1)האם יתכן שבגילי הפסקתי לקבל את המחזור או שוב מאחר לי ב-3 או 4 חודשים? 2) אם חלילה אני בהריון בחודש שלישי בערך וההריון הזה הוא אסון מבחינתי מסיבות אישיות האם ניתן לבצע הפלה?
ערב טוב יש לי תינוק בן שנה וחודש ואני עדיין מניקה, השבוע גיליתי שאני שוב בהריון שאלתי: האם אני יכולה להמשיך להניק? או שאני צריכה להספיק? אם כן איך עושים זאת? בתודה מראש סיגל