הריון בגיל מתקדם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
א.נ. האם הריון בגיל 42 (לאחר לידות קודמות) נחשב לרב סיכונים? האם מבחינה רגשית,הילד,בן להורים מבוגרים,יחסית,עלול לסבול ולהפגע? תודה.
מהריונות בגיל צעיר אבל אני מכירה לא מעט שעברו הריונות בגילאים מתקדמים,הרגישו בסדר והכל נגמר בסדר. מומלץ לבצע יותר בדיקות במהלך ההריון וביחוד בדיקת מי-שפיר. בקשר לבריאותו הנפשית של הילד ממליצה לך פה על פורום פסיכולוגיה קלינית. יש שם את ד"ר אורן קפלן שעונה יפה לש"א. בהצלחה ולא לחכות. עם כל יום שעובר הפוריות יורדת.
בת 51 ( לאחר בנים בוגרים)רוצה תינוקת- האם השתגעתי או עדין אפשר?