נזילת מי שפיר או בריחת שתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 16 ומוצאת את עצמי הרבה פעמים עם כתם רטוב בתחתון. האם יכול להיות שמדובר במי שפיר? כמו כן, ממתי מרגישים תנועות עובר בהריון ראשון? תודה
רצוי שתפני לרופא בקשר לכך רק הוא יכול לתת לך לתשובה , מרגישים תנועות עובר בהריון ראשון בערך בשבוע 20 , בהצלחה
בהריון קיימות הפרשות רבות מאוד, ולכן יכול להיות שהרטיבות נובעת מההפרשות הנרתיקיות הרבות. אם את מתלבטת בין שתן למי שפיר , ראיתי בספר דרך לבדוק את זה , את יכולה לשים טמפון , אם עדיין יש רטיבות על התחתון , אזי זהו שתן, אם הטמפון יוצא מאוד רטוב , אזי אלו מי שפיר, אבל בשבוע כל כך מוקדם , סביר להניח שאלו הן ההפרשות הנרתיקיות המרובות שיש בהריון, בהצלחה.