האם אני בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור, אני מאחרת בקבלת הווסת מזה יומיים (מצב נדיר אצלי). בבידקות דם נמסר לי שערכי ה- HCG-B הוא 5. האם תשובה זו מוחלטת? האם עלי לבצע בדיקת דם נוספת בעוד כמה ימים? אודה לתשובתך בהקדם, סמדר
עד כמה שידוע לי לפניי מחזור הבטא עולה מעט
סמדר שלום צר לי אבל תוצאה מתחת ל-10 זה אומר לא הריון. שיהיה לך בהצלחה.
סמדר שלום, לא להסיק מסקנות מהר, אני ממליצה לך לעשות בדיקת בטא נוספת ולדעת בוודאות, מניסיון שלי (עכשיו בחודש תשיעי) רמת הבטא שלי היה 6, ולפי הספרים כתוב שמתחת ל-10 זה לא הריון, על כן תנסי שוב ובהצלחה