לכל הבנות שהביעו תמיכה ועידוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות יקרות כל כך! אנחנו לא מכירות אבל כל תגובה שכתבתן לי עודדה אותי ונתנה לי הרגשה שאני לא לבד. אני משתדלת לחשוב חיובי ולשמוח בחלקי וכמובן להמשיך את הקשר עם החברות ובאמת לשמוח בשבילן כי הן תמיד היו שם בשבילי. באשר אלי, אני מאמינה שאני אתגבר בקרוב, עדיין לא קיבלתי מחזור ראשון לאחר הגרידא אבל כבר התחלתי לנסות שוב ואני מקווה להיקלט בקרוב. הלוואי שאלוהים ישמע את תפילותי, יראה את דמעותי ויגשים את חלומי בקרוב. ובאשר אליכן, אשמח להמשיך לשוחח איתכם כי רק אתן יודעות מה עובר עלי וכמובן אני מאחלת לכם פריון, הריונות בריאים, תקינים ולידות שמחות, קלות עם המון תינוקות מאושרים!!! אמן אמן אמן ממני....