הריון ופיברומאלגיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אשתי בחודש 7, סובלת מפיברומאלגיה (מחלת היאפים) + כאבי גב + כאבים בברך (חשש לקרע במיניסקוס. לאור הנתונים הנ"ל רציתי לברר האם אפידורל בזמן הלידה מומלץ או מהווה סיכון יתר לאישתי,היות ובקורס הכנה ללידה שכעת אנו מבצעים - המרצה (מילדת בב"ח בירושלים) המליצה דווקא כן להשתמש באפידורל ע"מ להקל על הכאבים. לתשובתך, אודה.
שלום, בהמשך לשאלתי, רציתי לברר במידה ולא מומלץ לאישתי להשתמש באפידורל, באיזה משככך כאבים / טשטוש מומלץ לאישתי להשתמש ? לתשובתך המהירה, אודה.