לרופא דחוף!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון רביעי, שבוע 37. יש לי עובר גדול מאוד (בשבוע 36 הערכת משקל היתה: 3.750) כל הילדים שלי גדולים רק שהפעם אני סובלת גם מסכרת הריון ולחץ דם גבוה. הרופאים המליצו לי על גרימת לידה לפני הזמן... אני רוצה לדעת: מתי אפשר כבר לבצע ניתוח קיסרי? האם בשבוע 37 הראות כבר בשלות מספיק? אני מאוד מודאגת כיוון שבלידות הקודמות עשו לי זירוז והיה לי ממש קשה ללדת (גם בגלל שאסור לי לקבל אפידורל וגם בגלל גודל של העוברים) והפעם באמת עדיף לי ניתוח, האם אני זכאית לבקש ניתוח קיסרי? וכמה עובר מעלה במשקלו בחודש האחרון? מודה לך מאוד אם תוכל לענות על כל השאלות.
ב"ידיעות"בה אמרו רופאים ,מפורשות! שכל יולדת שמבקשת קיסרי-מקבלת. בהצלחה!
http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2427673,00.html