הפריה חוץ גופית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול סיימתי את מחזור טיפול ההפריה חוץ גופית הפריה ראשונה. הוחזרו 2 עוברים במצב טוב של 8 תאים כל אחד והרופא היה די מבסוט. אני יודעת שניתן לוודא הריון רק לאחר 12 יום, בבדיקת דם. מספר שאלות לי - 1. האם ניתן לדעת קודם אם העוברים שהוחזרו אכן ניקלטו. 2. אבקש לקבל הסבר על הביטא, מה רמות הביטא שצריכות להיות על מנת להראות הריון. 3. מעל איזה רמת ביטא ניתן להבין שמדובר בהריון רב עוברי מאחר והוחזרו שני עוברים תודה רבה מראש
1.אין שום אפשרות לדעת. 3.אי-אפשרלדעת בודאות לפי הבטא. הפעם הראשונה שתדעי בודאות היא באולטרא-סאונד הראשון,אם יראו 2 דפקים. 2.אני עושה לך קישור לטבלה של בטא:? מכיון שהרבה פעמים הקישורים פה לא עובדים,נסי ואם לא,כנסי לאתר .lwww.doula לחלק על הריון. בהצלחה! http://www.doula.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=106