הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 25 התחתנתי לא מזמן ואני ובעלי רוצים להיכנס להריון בקרוב. אני חוששת מכל התהליך של ההריון אם בהתחלתי ואם יותר בסופי. מה עלי לעשות? אנחנו מתים לילד אך אני חוששת...
מוצלח לייעוץ פסיכולוגי של ד"ר אורן קפלן שתשובותיו משכילות. אני מאוד ממליצה לך לפנות שם עם ש"א זו. http://www.doctors.co.il/forums/list.php?f=6 בהצלחה! ותחשבי: 1.שהרבה מאוד מפחדות כמוך אך לא כולן מודות בזה כמוך. 2.מאז ומעולם כל האנושות הנשית עמדה בכך. לכן,גם את תעמדי בזה. 3.מנסיוני הרב,עושים אידיאליצזיה לכל הענין הזה. זה באמת יכול להיות מאוד מאוד קשה לפעמים. אבל התמורה,התמורה שווה את כל זה.