לד"ר גבעוני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני נמצאת בשבוע 18 להריון. זהו ההריון השני כאשר הראשון הסתיים בהפלה שבוע 10. קראתי בספר שך ד"ר בר שקיים מצב שנקרא אי ספיקה של צוואר הרחם שיכול לגרום להפלה מאוחרת. אחד מגורמי הסיכון שמצוינים הוא הפלה קודמת רציתי לשאול שתי שאלות: 1. אם משהו היה משתבש בהפלה שהיה גורם למצב זה של אי ספיקת צוואר הרחם האם לא הייתי מרגישה משהו אחרי הפלה (אחרי ההפלה לא היו לי לא דימומים ולא סבלתי מכבאים)? 2. האם ניתן לעלות על מצב שכזה באולטרא סאונד (ביצעתי שלוש בדיקות: שבוע 9, שקיפות וסקירה מוקדמת)? . תודה מראש.