עדיין בחילות והקאות???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי לכולם. אני בשבוע 15 (סוף חודש שלישי) וכבר שבועיים בערך שאני לא מקיאה. כבר הייתי בטוחה שנפטרתי מהצרה הזו, ופתאום מזה יומיים אני שוב מקיאה. היתכן? האם זה לא אמור להפסק לקראת חודש רביעי? קצת מדאיג אותי.........האם זה יכול להעיד על משהו?
לקריאה נוספת והעמקה
לרוב התלונות על הבחילות וההקאות חולפות בתום השליש הראשון להריון, אך איין זה חריג שהתלונות ימשכו גם מאוחר יותר ויש מיקרים בהם התלונות נמשכות כל ההריון. במקרה בו התלונות חלפו ושוב חזרו יש מקום להערכה רפואית לשלול מחלה שאיננה קשורה בהריון ישירות (שפעת,דלקת בדרכי השתן או סתם דלקת במעיים)