אנטיביוטיקה לאם מניקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני שבועיים, לפני כמה ימים החלו אצלי כאבי גרון, תוצאות משטח הגרון שעשיתי הראו כי יש חיידק ואני צריכה לקחת אנטיביוטיקה - הרופא רשם לי רפאפן - האם אין חשש ליטול אנטיביוטיקה זו כאשר מניקים? האם היא יכולה לעבור בהנקה? תודה,
בד"כ אומרים שאנטיביוטיקה אכן עוברת בהנקה, לא אמרת לרופא שאת מניקה? עדיף שתתקשרי או לרופא שרשם לך את האנטיביוטיקה או לרופא נשים שלך ותשאלי
בוודאי שאמרתי לו שאני מניקה, הוא טוען שאין בעיה אם זה. רציתי לקבל חו"ד של רופא נוסף - אולי כאן באתר??