מהם ימי הביוץ ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זאת אולי שאלה טריוויאלית, אך מעולם לא ניזקקתי להישמר בימים אלו מכיוון שנטלתי גלולות. היום ( אני בת 27) אני מנסה להיכנס להריון , מהם הימים בהם חל הביוץ??? תודה על ההענות .
חגית שלום, יום הביוץ חל בדר"כ ביום ה-14 מיום קבלת המחזור, כמובן שהמחזור צריך להיות סדיר. מחזור סדיר הוא בדר"כ 27-29 יום, הביוץ שלך יהיה ביום ה- 14,15,16. בהצלחה
ימי הביוץ אכן חלים בין היום ה- 14 ליום ה- 16 מתחילת הוסת, ניתן לקנות ערכת ביוץ בסופרפארם לודא את יום הביוץ במדיוק, הערכה עולה 120 ש"ח ומספיקה ל 5 ימי בדיקה מתחילים לבדוק בד"כ מהיום ה11 או ה 12 ואז באחד מהימים האלה יחול הביוץ כמובן אם המחזור שלך סדיר