כאבי ראש בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן! אני בשבוע 14+ בהריון ומזה כמה ימים אני סובלת מכאבי ראש. אציין, כי אני מרכיבה עדשות מגע ולא לקחתי כל כדור להקל על הכאב. האם משיהי יודעת ממה זה נובע, האם ללכת לרופא? תודה ויום טוב, אושר
הי אושר, מזל טוב!!! אני שמחה לשמוע. סבלנות משתלמת! בסוף זה קורה! באשר לכאב, תוכלי ליטול אקמול. את מתלוננת על כאב שנמשך מספר ימים, לא נראה שייחלןף ללא אקמול. הכמוסה בטוחה ומותרת לשימוש בהריון. לכאבי ראש יכולות להיות כמה סיבות: חוסר שתיה, עייפות. עדשות מגע יכולות להוות סיבה לכאב, אם מדובר בהתחלת טיפול, או כאשר מדובר בעדשות רכות, בגלל שאין מספיק חדירה של חמצן לעין. בהצלחה בהריון!!! לין