חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בעיה, גיל ההריון לפי וסת אחרונה ולפי חישוב שונה בשבוע. אני צריכה לבצע בדיקת חלבון עוברי בשבוע 17 ואני לא יודעת מתי הוא בדיוק השבוע ה 17. לפי איזה חשבון ? מה דעתכם/ן ? תודה.
גיל ההריון נקבע לפי אולרטרא סאונד ראשון , הוא שקובע את גיל ההריון במקרה שיש אי התאמה בין תאריך וסת אחרון לאולטרא סאונד. לכן בידקי איזה שבוע את לפי ה US . בהצלחה.
הרפוא אמר לבחור את התאריך באמצע (ההבדל בין הוסת האחרונה לאולטרסאונד הוא שבוע). בספר כתוב לפי וסת אחרונה. מה לעשות??