שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שמי דור ויש לי חבר קבוע כ- חמש שנים אתמול קיימתי יחסי מין ללא אמצעי מניעה אך הבחור "שפך" בחוץ אני יודעת שאין זה בטחותי ובעבר ניסתי לקחת גלולות אך העניין לא השפיע אליי טוב והיו לי לחצים בחצה לכן הרופא ביקש שאפסיק. בכל אופן יש לי חשש שנכנסתי להריון לא רצוי למרות שבערך בעוד שבוע אני צריכה לקבל מחזור. היום ערכתי בדיקת דם ונודע לי שהיא לא אפקטיבית מכיוון שעברו רק 24 שעות מהקיום יחסי מין. האם אתה ממליץ לקחת את הכדור (אין אני יודעת את שמו ) אשר תופס ל- 72 השעות הראשונות למרות שאין אני בטוחה בכל העניין בתודה
כן , רצוי מאוד לקחת את הכדור הזה , מהר, מהר לפני שלא יהיה אפקטיבי. גם אם את לא בטוחה (אף אחד לא יכול להיות בטוח בהריון לאחר 72 אחרי קיום היחסים).