גרידה והריון נוסף.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני שלושה ימים (20.2.2003) נאלצתי לעבור גרידה (שבוע 10 להריון) בעקבות העדר דופק עוברי. כמו בהריון הקודם (שהסתיים בהצלחה), גם הפעם נכנסתי להריון באמצעות טיפול באיקאקלומין (נטילה של טיפול אחד). שאלתי הינה מתי אוכל לשוב ולנסות להרות (גם ע"י נטילת איקאקלומין). לתשובתך המהירה אודה.
היי קרן, צר לי לשמוע אודות ההפלה. בעיקרון, יש להמתין למחזור, ולאחריו ניתן להתחיל בניסיון חדש. אני מאחלת לך קליטה מהירה, ושההריון הבא יהיה תקין. בהצלחה! לין
היי, גם אני עברתי גרידה (מסיבה של אי התפתחות עובר) ועם איקקלומין. לאחר חודש אחד בלבד שוב לקחתי איקקלומין וישר הריתי. רק אופטימיות...... בהצלחה