הרפס מסוג2
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה7 להריון ובבדיקות דם גיליתי שחליתי בעבר בהרפס מסוג2 אך אני לא חולה כעט. מה זה אומר לגבי ההריון ולגבי בעלי? זה מסוכן למישהו מהם? יש איזשהו טיפול שאני צריכה לנקוט בו? נ.ב אני מאוד חוששת מהתגובה של בעלי כי אני כמעט בטוחה לגמרי שזה מהחבר שהיה לי לפניו....
נוגדנים להרפס יישארו לך לכל החיים וזו העדות שפעם חלית ועכשיו יש לך נוגדנים אם אין לך פצעים באיזור איבר המין ניתן יהיה לבצע את הלידה באופן רגיל. במידה ויש לך פצעים או יבלות כאלו, יהיה צורך בלידה קיסרית. קיימת סבירות שגם בעלך נגוע מאחר וזו מחלה שעוברת במגע מיני. אין לזה טיפול, אפשר למנוע הישנות של המחלה ע"י זובירקס {כמו להרפס שעל השפתיים.}