היפוך עוברים בליס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מישהי עברה את ה"חוויה" של ההיפוך - מה ההתרשמות? האם יש המלצה לגבי בי"ח /רופא מסויים (אני כנראה אעבור את זה בליס) אודה לתשובה מהירה לצורך קבלת החלטה
עברתי 3 פעמים היפוך (ברמב"ם) : בשבוע 35, 37 ו-40. פעמיים העובר התהפך בחזרה, ובפעם השלישית הוא פשוט "נתקע" במצג רוחבי !! הגעתי לניתוח קיסרי (מתוכנן) , ובלילה לפני הניתוח, כשכבר הייתי מאושפזת, הוד מעלתו התהפך למצג ראש, עם ירידת מים, והגעתי לחדר לידה. בדיעבד, הלידה לא התקדמה ונגמרה בניתוח, ורק אז התברר שחבל הטבור היה כרוך בצורה כזו שלידה רגילה היתה עלולה להיגמר במוות או בנזק מוחי קשה לעובר. מסקנה שלי - להיזהר מאד מכל ההיפוכים למיניהם, ולא חשוב היכן מבצעים אותם. עדיף לתת לטבע את הזמן, ואם זה לא עוזר - אפילו עדיף ניתוח מילד פגוע. בכל אופן - שיהיה לך בהצלחה !!!