אי התפתחות?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע חמש וחצי ועדיין אין סימנים לבחילות, ואני יודעת שאמא שלי סבלה מבחילות. האם זה סימן לאי התפתחות העובר? באיזה שבוע מתחילות בדרך כלל בחילות?
היי בר, בחילות, ובכלל תופעות בהריון הן אינדוודואליות. הן שונות מאישה לאישה, ואפילו מהריון להריון. אי הופעתן, או להיפך אינן, מעידות על תקינות, או אי-תקינות הריון. בדר"כ בחילות מופיעות במהלך שלש ראשון(אין שבוע מסויים). בעוד שבוע וחצי, או שבועיים בוודאי תבצעי בדיקת אולטראסאונד, לוודא תקינות ההריון. אני מבינה שהדימום פסק לחלוטין. בהצלחה בהמשך. לין
אל תדאגי גם אני בשבוע חמישי וגם לי אין שום בחילות ושום סחרחורת אל תדאגי אמרו לי שזה בסדר אין לך מה לדאוג
גם לאמא שלי היו בחילות ולי לא, אין קשר.