המוגלובין נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני כרגע בשבוע 25 ואני לוקחת כדורי "מטרנה" . היום עשיתי ספירת דם ויצא המוגלובין 11.6 הבנתי שזה יכול להעיד על אנמיה ובשבועיים האחרונים אני סובלת מכאבי ראש חזקים בצד אחד של הראש (ברכה) האם יש קשר בין המוגלובין נמוך וכאבי ראש?? מה עושים כדי להעלות את ההמוגלובין?? תודה רבה
היי אורנית, המוגלובין נמוך דורש טיפול. עליך ליטול "פולקס", במקום מטרנה. ורק ואחר תיקון ההמוגלובין ניתן להמשיך עם "מטרנה". בהצלחה! שיר
יכול להיות קשר בין המוגלובין נמוך וכאבי ראש, את יכולה לקחת עוד כדורי ברזל יחד עם חומצה פולית בכדי שתהייה ספיגה טובה. ממליצה לך להתייעץ עם הרופא.