תוצאה חיובית!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר 5 ימי איחורבמחזור עשיתי בדיקת דם והתוצאה היתה חיובית - בטא 580 ! 1. לאיזה גיל עובר ערך כזה מתאים? 2. האם יש צורך להיבדק אצל גניקולוג לפני שבוע 7-8 שאז ניתן לשמוע דופק?
היי בר, מזל טוב!!! את בשבוע ה-5 כבר עכשיו ניתן לצפות שק הריון באולטראסאונד, ולאשר הריון תוך רחמי. בכל אופן מומלץ להמתין לשבוע 7-8, שכן ניתן יהיה לצפות בוודאות דופק ולאשר תקינות ההריון. אני מאחלת לך הצלחה, והריון תקין!
בסוף זה קורה לכולן. המון בהצלחה. בקרוב אצלי.