צהבת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחי חולה בצהבת עדיין לא ידוע מה סוגה. אני בשבוע שישי להריון מהן הדרכים בהן ניתן להדבק בצהבת וכיצד יש להבדק?
בוקר טוב גם לי היתה צהבת בהריון בין חודש שישי לשביעי ואמרו לי שכניראה מהגלולות ולכן אחרי ההריון אסור לי לקחת גלולות מיפני שברגע שאני היכנס להריון פעם שניה הצעבת תחזור. כל עוד זה לא בשליש הראשון אין לך ממה לחשוש
אני הריתי תוך כדי הנקה (לכן לא ידעתי מההריון) ותוך כדי צהבת A. מכיוון שגם בעלי היה חולה, ושנינו הקאנו וסבלנו מבחילות, לא חששתי מהריון... את ההריון גילו רק בחודש שלישי, ואחרי חצי שנה של מתח והפחדות, ו"הריון בסכון גבוה" - נולד ילד גדול ובריא - היום הוא בן 14!!! אל תפחדי סתם - צריך רק מעקב הדוק והרבה חשיבה חיובית, וב"ה יהיה לך הריון תקין וילד/ה בריא/ה. בהצלחה !