אולטרסאונד מזיק - שאלה חדשנית לד"ר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני שמעתי שיצאו מחקרים רבים אשר מקשרים בדיקות אולטרסאונד מרובות לנזקים אצל העובר - מפיגור בגדילה ועד לבעיות כמו ADHD ועוד. שמעתי גם כי העובר רגיש לגלי הקול העוצמתיים אשר מגיעים מם המכשיר והם מפריעים לו. האם שמעת על זה ? האם הריבוי המטורף של אולטרסאונדים פר-הריון בארץ הקודש יכול להיות מסוכן לאישה ולעובר (בייחוד הסקירות שלוקחות 30-40 דקות, והסקירות התלת-מימדיות בהם משתמשים בתדרים חזקים ממכשירים רבים) ? אודה על תשובה "פתוחת ראש" וכנה ככל האפשר.