חישוב גיל הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האחות בקופת חולים אמרה לי כי עם הגילוי של ההריון בבדיקה ביתית יש לבצע בדיקת דם על מנת לוודא את ההריון ושאין צורך בבדיקת גניקולוג עד השבועות 7-8. האם זה נכון? ואם כן כיצד מחשבים גיל הריון, על פי הביוץ או על פי תחילת המחזור?
היי בר, מזל טוב!!! אכן, עליך לבצע בדיקת דם להריון במעבדה. אולטראסאונד ראשון רצוי לבצע בשבוע 7-8, שכן בשבועות אלה ניתן לצפות דופק בוודאות, ולאשר תקינות ההריון. בשבוע-6 לא תמיד ניתן לצפות דופק, וכדי למנוע צפיות וחרדות כדאי להמתין לשבוע 7-8. את גיל ההריון נהוג לחשב מיום ראשון של המחזור האחרון. מאחלת הריון תקין והצלחה! שיר
שיר תודה!