יחסי מין בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 7 . בשבוע 5 קיימתי יחסי מין, וזה גרם לדימום קל, ולהפלה מאיימת, קיבלתי זריקות לחיזוק, והיום הכל בסדר ויש דופק . אתמול הרופא אמר לי שאני יכולה לקיים יחסים, אבל אני עדיין חוששת. מה דעתכן/דעתך (ד"ר) ? תודה מראש !
גם לי היה דימום קל מאוד לאחר קיום יחסים בשבועות הראשונים להריון , אז אמר לי הרופא שהדבר לא נובע כלל מהרחם אלא מהנרתיק שמלא כלי דם וכנראה משתפשף (הלכתי לבדיקה כמובן) אז לא נראה לי שיש מה לחשוש , נסי שוב , ואם שוב יהיה דימום פני לרופא שוב. בהצלחה.
אני הייתי מחכה עוד קצת, רק ליתר ביטחון, חכי לעבור לפחות את השלושה חודשים הראשונים ואז אם הכל בסדר, תמשיכי כרגיל.