לפרופסור- דימום!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איחר לי המחזור בשלושה ימים , בדקתי פעמיים בערכה ביתית אשר יצאה חיובית. היום 4 ימים לאחר האיחור הופיע לי דימום (חום אדום), מה זה אומר? האם זה מחזור ופשוט היתה בעיה בערכה? האם יש טעם לעשות מחר בדיקת דם? האם בבדיקה של גניקולוג ניתן לדעת מה המצב? תודה.
אם הדימום יפסק היום, ולא יהפוך למחזור, אזי יתכן בהחלט שההריון בסדר, דימומים עדינים נפוצים בתחילת הריון. רק בדיקת דם תוכל לודא את תקינות ההריון. עשי שתי בדיקות וראי אם הבטא מכפיל עצמו. לאחר איחור כה קטן הרופא לא יוכל לראות דבר באולטרסאונד. בהצלחה.