בשם חברתי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן זוגי ואני מנסים להיכנס להריון כמה חודשים. הבעיה היא שהמחזור לא סדיר והחודש יש לי איחור של 10 ימים בהשוואה ליום הראשון של המחזור הקודם. עשיתי בדיקת הריון לאחר יומיים של איחור והבדיקה יצאה שלילית. אני מרגישה גודש בחזה, אז האם יש סיכוי שאני בהריון?
היי אתי, לדעתי כדאי לחזור על הבדיקה, או לבצע בדיקה במעבדה שתאשר, או תשלול הריון. בהצלחה! לין
לאתי שלום עדיף שתעשי בדיקת דם וגם יכל להיות שהביוץ היה מאוחר יותר ולכן אין עדיין תוצאה בהצלחה