אסטטיקה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבנות שלום אני בהריון בשבוע 22 ונתקלתי לאחרונה בבעיה מאוד מציקה: בזמן האחרון אני מרגישה שיעור יתר על הידיים, הבטן והפנים. שאלותי הן: 1) האם ניתן להוריד את השיער המיותר על הפנים בעזרת אפילציה (כמובן מבלי לגרום לנזק כלשהו לעובר כי הרי באפילציה מדובר במחט חשמלית)? 2) האם ידוע לכן על תכשירים הניתנים לשימוש בהריוןלבעיה זו/ או עצה אחרת לבעיה זו? אשמח לתגובות ותשובות ... תודה
b-life יש שם פורום לטיפוח היופי ורובו ככולו עוסק בנושא זה. והרי הקישור: http://www.blife.co.il/catalog/forumSystem/forumGui/105/guiMessageList.asp?forumId=148 בהצלחה!