ערכי בטא!!! דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ביצעתי בדיקת דם וערך בטא יצא 18, אני בשלושה ימי איחור במחזור, האם מתפתח לא תקין????? כבר עברתי גרידה אחת בגלל עובר שלא התפתח, בבקשה תענה לי זה מאוד! מאוד! דחוף!!!!!!!!!!
כל תוצאה מעל 10 היא הריון , אך יש צורך לבדוק את התוצאה שוב , הריון תקין מכפיל את עצמו כל יומיים , בהצלחה !!
הי עינת נכון שתוצאה מעל 10 היא אכן הריון, אך האם הערך 18 הוא לא נמוך מדי ל- 3 ימי איחור במחזור? אני מאוד חוששת- האם יש לך ניסיון בכך? אני ממש מקווה שלא אצטרך לעבור עוד גרידה...