חרדות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע ה 13 להריון, כשפתאום הפסיקו לי הבחילות וההקאות. עם כל הנוחות שדבר זה כולל אני חוששת שאולי משהו חלילה אינו תקין? או אולי זה זמן סביר להרגיש טוב יותר? בכלל, בגלל שאין תחושה של העובר עדיין אני בחרדה מתמדת שמא ההריון אינו מתקדם. (לא שאני מצפה להרגיש את העובר בשלב זה, אני רק מציינת שהעובדה שאין שום תחושה היא קשה מבחינה רגשית)
היי, ממה שאני יודעת.....זה הזמן שבו צריכים להרגיש טוב יותר....הגעת לשליש השני שבו צריך להיות שיפור....חוץ מזה שאוטוטו יש לך סקירת מערכות ואז בטח תהיי רגועה יותר. בהצלחה!