איזה בדיקות יש לעשות?! חשוב!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא ולכולן, על מנת לבצע כל מה שניתן מבלי להסתמך על יד הגורל..... אילו בדיקות מומלץ לעשות כבירור לאחר שביולי היה לי הריון כימי עם תוצאת בטא 21 שלא התפתחה והופיע מחזור ולפני שבוע עשיתי גרידא בעקבות הפלה נדחית עקב הפסקת דופק בשבוע 8... אשמח אם תתייחסו אליי ואל בעלי (במידה וגם הוא זקוק לבדיקה כלשהיא ) בתודה מראש!
ממליצה לך לבדוק את נושא קרישיות הדם בשנתיים האחרונות יש הרבה מודעות לתחום הנ"ל וגילו שנשים עם בעיות בקרישת דם זה גורם להן להפלות ואי התפתחות עוברית בשלבים מוקדמים. אני לא יודעת איפה את גרה אבל אני ממליצה לפנות למחלקת המטולוגיה למנהלת המח' בבית חולים בלינסון (שכחתי את שם הרופא) היא מתמחה בנושא. וכן גם בתל השומר במחלקת המטולוגיה מתמחים בנושא.