ketone בשתן !!!! (שבוע 7)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7, עשיתי בדיקת שתן והתוצאות היו 6.5 PH NEGATIVE Nitrit 15 Ketone | NEGATIVE | Glucose (U) | NORMAL | Urobilinogen (U) | NEGATIVE | Bilirubin (U) NEGATIVE | Protein (U) NEGATIVE | Leucocytes (U) NEGATIVE | Erythrocytes (U) האם יש מקום לדרגה בשל הימצאות ketone בשתן ברמה זו? תודה
עד כמה שאני יודעת ערך גבוה מעיד על דלקת בשלפוחית השתן מחיידקי E COLI אני לא יודעת האם הערך שלך נחשב לגבוהה. הטיפול ניתן ע"י רופא - אנטיביוטיקה