טראומה בהריון - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול בלילה טיילתי ברחוב, שלפתע הייתי נוכחת למחזה נוראי של דריסת כלב. (אני נמצאת בשבוע ה- 21 של ההריון ואני מוצאת את עצמי נבהלת ומגיבה ריגשית בצורה מאד קשה ואמוציונאלית לדברים ) כך קרה גם אתמול בעקבות הטראומה היו לי דפיקות לב מאד חזקות והחוורה חזקה כמעט עד לידי עילפון. כשחזרתי הביתה גליתי הפרשות חומות על התחתונים ברצוני לדעת האם יכול להיות נזק מכל סוג כלשהו לעובר עקב הדברים שקרו. האם יש לי עוד סיבה לדאגה???? תודה. (אתם תמיד עוזרים לי)
שנגרם לך נזק חוץ מעוגמת נפש. אבל אם את מאוד מבוהלת תבקשי מהרופא שיעשה לך דופלר לשמיעת לב העובר ותרגעי. בהצלחה!
מסכים