PAP
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי תשובת מעבדה על בדיקת PAP , אני מקפידה פעם בשנה לבצע את הבדיקה, תמיד הבדיקה הייתה תקינה : ב.מ. פ. התשובה הפעם:BENIGN INFLAMATORY CHANGES INFLAMMATIOM' NOS מה פירוש תשובה זו והאם אני חייבת להגיע לרופא נשים במהרה? אני חייבת תשובה בהקדם האפשרי, אני מאוד מודאגת. בברכה דליה
לד"ר גדעוני שלום! לפני 6 חודשים ילדתי את ביתי עד לפני חודש וחצי בערך הנקתי, לקחתי גם גלולות אשר לוקחים בהנקה, לאחרונה נודע לי שאני בהריון בשבוע 15 . הריון זה אינו רצוי מה ניתן לעשות? איך מתבצע הדבר הנ"ל? איזה בתי חולים מתעסקים עם הנ"ל? האם הדבר מסובך או יש אילו סיכונים? אודה לך על תשובתך המהירה כי הנושא די דחוף. נטע