הפרשות חומות בשבוע הרביעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בנות. אני כנראה בשבוע הרביעי של הריון (ממש התחלה). עד היום היו לי הפרשות בצבע לבן-צהוב והיום הן היו בצבע חום בהיר. לפני כחודשיים היתה לי הפלה טבעית בשבוע השביעי ולכן אני מאוד דואגת. האם ההפרשות הן טבעיות או שיש בעיה? תודה רבה.
מורן, לי לא היו הפרשות אבל הרופא התריע מראש שעשוי להיות. אלו הפרשות שנובעות מדימום קל ברחם כתוצאה מהיקלטות חדשה. אפשר לראות באולטרה סאונד את הדימום הקל שברחם. אין סיבה לדאגה. אורלי.
גם אני בשבוע הרביעי והיום התחילו לי הפרשות חומות,השאלה אם זה לא תחילתו של מחזור???? סביר להניח שכן,לא? יש לי קצת כאבים כמו בתחילת מחזור