מתי כדאי להזמין את הסקירה הראשונית?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתחילת השבוע השישי של ההריון ראינו רק שק הריון באולטראסאונד ורק כשבועיים לאחר מכן אנחנו מוזמנים לאולטראסאונד נוסף בכדי לראות את דופק העובר. אני רוצה להזמין אצל דר' בורנשטיין בחיפה את הסקירה הראשונית השאלה היא למי שיודעת, האם צריך להמתין עד שנראה שאכן ההריון התפתח באופן תקין ורק אחרי שרואים את הדופק להזמין את התור לסקירה? אני פשוט דואגת שעד אז אולי כבר לא יהיה מקום אצלו. מה כדאי לי לעשות? לחכות?
בעקרון אפשר לעשות את הסקירה משבוע 14 - 16 לכן תתקשרי לברר כמה זמן לפני צריך להזמין אצלו תור. שיהיה בהצלחה ומזל טוב