הפרשות חומות/ורודות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע שישי להריון. בימים האחרונים יש לי הפרשות חומות/ורודות ואני חוששת שזה מסמל משהו רע. יש לציין כי יש לי פטרייה והרופא נתן לי משחה- טבע קוטן. כמו כן בשבוע שעבר נצפה שק הריון תקין בבדיקת אולטראסונד. האם אני צריכה ללכת שוב לרופא והאם אני יכולה להשתמש בשלב זה בנרות אגיסטן. מחכה לתשובה במהרה. תודה מיקי
ראשית אל תלחצי חמודה זה לא בריא לך בקשר לאגיסטן זה בסדר גמור רופא מוסמך אמר שזה בסדר גמור ולא פוגע בכלום בקשר להפרשות החומות אם זה רק הפרשות חומות מדובר כמובן בהשתרשות ההריון ואם זה מגיע למצב של הפרשות אדומות דמיות כדי שתגשי לרופא בטח הוא יגיד לך לנוח ולשכב המון בהצלחה מחזקת את ידיך ושהיה לך הריון קל