בדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 29, בשבוע 20 להריון (שני). עשיתי בדיקת שקיפות עורפית, סקירת מערכות מוקדמת וחלבון עוברי. הבדיקות תקינות. רופא הנשים שלי לא רואה סיבה לערוך בדיקת מי שפיר. חברות שלי שהיו בהריון עשו את הבדיקה, אם עקב תוצאת חלבון עוברי לא תקינה או מבחירה, ואומרות כי גם להבא יבצעו את הבדיקה. אני מאוד מתלבטת. האם אני נוהגת בחוסר אחריות אם אחליט לא לבצע את הבדיקה? האם כדאי בכל זאת לבצע את הבדיקה, כדי לשלול מומים כרומוזומלים באופן מוחלט?
לבדיקת מי השפיר יש גם סיכונים , הסיכון הוא 1:200 שמשהו ישתבש , האם את רוצה להכניס את עצמך למצב של סיכון? אני עברתי בדיקת מי שפיר בגלל בעיות שהתגלו במשך ההריון , אחרת לא הייתי מבצעת בשום פנים ואופן , אם הכל תקין - בשביל מה????? אנחנו רוצים להיות בטוחים ב100% אך בתחום הזה זה בלתי אפשרי. אני ממליצה לך לא לבצע את הבדיקה (אני לא רופאה). בהצלחה בכל מקרה. דנה
תודה על החיזוק. החלטתי לוותר על הבדיקה