נשירת שיער לאחר הלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ילדתי תאומים לפני שלושה חודשים. לפני כחודש החלה לי נשירת שיער היסטרית. מהן הסיבות לנשירה לאחר לידה ומ הניתן לעשות בנדון?
רונית הי אין לך מה לדאוג זה מצב נורמלי נשירה לאחר הריון או הפלה. עקב שיבוש הורמונלי כלומר בהריון השיער מלא חן ברק עקב הורמוני ההריון ולאחר לידה ההורמונים נכנסים למצב ללא הריון עקב כך ובהתאם לזאת יש לנו נשירה אבל אל דאגה זה מפסיק כדי לקחת ויטמינים שניתן לקחת במידה ואת מניקה כדי להתייעץ עם רופא הנשים שלך. שיהיה לך בהצלחה.
קרן מה שלומך איך את מרגישה ואיך מתקדם ההריון באיזה חודש את והאם את יודעת כבר מה יש לך בבטן בכול אופן בינתיים הרבה בריאות ואהבה מאחלת משהי שהתיעצה איתך כמה פעמים