צילומי רנטגן והריון - דחוף!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בסוף שבוע 5, לא ידעתי שאני בהריון והחודש עשיתי טיפולי שיניים -- שכללו פעמיים צילומי רנטגן! עם סינר ששמו עלי, וכן סתימה שכללה 4 זריקות הרדמה בפה. וכמובן גם חומר הרדמה - ג'לי ששמו על החיניכיים. אחת מהפעמים שבהם היו צילומי הרנטגן היתה בהתחלה, וכל אחת מהם כללה מספר צילומים בפה. האם יש סיכון חלילה להריון? נדרשת בדיקה כלשהי?
יעל הי אני מרשה לעצמי לענות לך על השאלה עקב היותי סייעת במקצועי אם לא ידעת שאת בהריון ןעשית את צילומי השיניים אז אין מה לעשות במידה והיית יודעת והיית חייבת לעשות את טיפולי השיניים היו צריכים לשים עליך עוד סינר לאמצעי מיגון נוסף. מה שכן אני מציעה לך זה שכרגע תקפיאי את טיפולי השיניים לזמן זה . בקשר להרדמות אין לך מה לחשוש . שיהיה לך בהצלחה.