האם נפל ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום היה לי מחזור אחרון 10.12.02 ועדין לא קבלתי מחזור אין דמום אבל לפני ארבע ימים פחדתי וירד דם וקירש דם קטן מאוד . ואחר כך הפרשות חומות שהיה פעם ביום למשך יומים . ונפסק כלומר הים אין דמום אין הפרשות חומות אין כאבי בטן וכגב . הבטה שלי היתה 39 לפני שלוש ימים .האם זה הכיוני האם הדמום השפיע על ההריון או עדין תקין בגלל שאין דמום עכשיו ואחור של 4-5 שבועות ותוצאה של בט 39 הגיוני
אולה שלום כדי שבלי שום קשר תעשי בדיקת דם לראות האם הבטא עלתה מ-39 בלי שום קשר עם את חושששת וזה מאוד טבעי כדי שתתקשרי לרופא שיבדוק אותך. אבל הכי עדיף זה לעשות בדיקת דם לבדיקת הבטא. שיהיה לך בהצלחה.