כאבים בבטן לאחר הזרעה - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום ביצעתי הזרעה (פעם ראשונה) לפני שבוע לאחר טיפול באיקקלומין 50 מ"ג וזריקת כוריגון. יומיים לאחר ההזרעה התחלתי לחוש בבחילות וצרבות והתכווצויות בבטן. כבר יומיים יש לי כאבים כמו דקירות חזקות בצידי הבטן העליונה (מס' פעמים ביום) ובהתנפחות מעטה של הבטן העליונה. האם יש לי סיבה לדאגה? ועל מה הכאבים יכולים להצביע? אין לי דימום או אפילו הפרשות. תודה מראש טלי
שלום דוקטור ושלום לבנות הפורום שאלתי שאלה לגבי כאבים לאחר הזרעה ואודה לכם מאוד אם תעזרו לי ותענו על שאלתי תודה רבה ושבת שלום טלי