חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התחלתי לקחת חומצה פולית לפני הריון מתוכנן. אני מרגישה כאבי בטן ו"בלאגן בבטן". ניסיתי עוד סוג של כדורים ואותו הדבר האם ניתן לאכול מאכלים המכילים חומצה פולית וברזל כמו בננה או במבה ולא לבלוע את הכדור? אשמח לשמוע
ההמלצה הינה לטול חומצה פולית במינון של 400 מיקרוגרם. כל תכשיר המכיל כמות זו יכול לשמש בהריון (אנני מכיר את המינון בבמבה או בבננה). במידה ואינך סובלת את החומצה הפולית נסי תכשירים משולבים או לחילופין אם הקושי נובע מתכשירים משולבים נסי לטול רק חומצה פולית